شنبه،18 مرداد 1399 English

معاونت توسعه مديريت و منابع انساني

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • معرفي مسئول و شرح وظايف

       

      رئيس اداره رفاه                                                                              
      نام و نام خانوادگي : روح اله شجاعي
      مدرك تحصيلي : كارشناس ارشد شيمي                                
      تفلن ثابت : 33319449
      داخلي 524 
        


      شرح وظايف اداره رفاه دانشگاه


      • معرفي جهت پرداخت كمك هزينه ازدواج جهت شاغلين ستاد دانشگاه وبازنشستگان
      • معرفي جهت پرداخت كمك هزينه فوت جهت  شاغلين ستاد دانشگاه وبازنشستگان
      • معرفي شاغلين وبازنشستگان دانشگاه جهت اسكان در مهمانسراي شهرستانهاي ديگر
      • انجام امور بيمه اي شامل بيمه پايه وبيمه تكميلي پرسنل(عقدقرارداد-افزايش تعداد عائله- ابطال دفترچه بيمه- صدور اوليه)
      • معرفي شاغلين وبازنشستگان جهت برخورداري از تخفيف شهريه
      • انجام امور مربوط به منازل سازماني شامل ثبت نام از متقاضيان –اولويت دهي وامتيازبندي- واگذاري وتخليه وساير امور مربوطه
      • معرفي جهت عضويت در كتابخانه مركزي دانشگاه
      • صدور گواهي اشتغال به كار
      • تهيه وتوزيع بن غيرنقدي كاركنان وبازنشستگان
      • هماهنگي ومعرفي جهت پرداخت تسهيلات بانكي
      • انجام ساير امور رفاهي شاغلين وبازنشستگان حسب مورد در مقاطع زماني گوناگون همچون واگذاري تلفن همراه – سهام عدالت و...
      • انجام ساير امورمحوله توسط مقام مافوق
      • پيگيري امور رفاهي پرسنل خدماتي
      • هماهنگي و همكاري با واحدهاي تابعه دانشگاه درخصوص اردوهاي فرهنگي و تفريحي
      • سامان بخشي و استقرار متقاضيان استفاده از مهمان سرا ها
       

       



    • مشاهده محتوا
      معرفي مسئول و شرح وظايف

       

      رئيس اداره رفاه                                                                              
      نام و نام خانوادگي : روح اله شجاعي
      مدرك تحصيلي : كارشناس ارشد شيمي                                
      تفلن ثابت : 33319449
      داخلي 524 
        


      شرح وظايف اداره رفاه دانشگاه


      • معرفي جهت پرداخت كمك هزينه ازدواج جهت شاغلين ستاد دانشگاه وبازنشستگان
      • معرفي جهت پرداخت كمك هزينه فوت جهت  شاغلين ستاد دانشگاه وبازنشستگان
      • معرفي شاغلين وبازنشستگان دانشگاه جهت اسكان در مهمانسراي شهرستانهاي ديگر
      • انجام امور بيمه اي شامل بيمه پايه وبيمه تكميلي پرسنل(عقدقرارداد-افزايش تعداد عائله- ابطال دفترچه بيمه- صدور اوليه)
      • معرفي شاغلين وبازنشستگان جهت برخورداري از تخفيف شهريه
      • انجام امور مربوط به منازل سازماني شامل ثبت نام از متقاضيان –اولويت دهي وامتيازبندي- واگذاري وتخليه وساير امور مربوطه
      • معرفي جهت عضويت در كتابخانه مركزي دانشگاه
      • صدور گواهي اشتغال به كار
      • تهيه وتوزيع بن غيرنقدي كاركنان وبازنشستگان
      • هماهنگي ومعرفي جهت پرداخت تسهيلات بانكي
      • انجام ساير امور رفاهي شاغلين وبازنشستگان حسب مورد در مقاطع زماني گوناگون همچون واگذاري تلفن همراه – سهام عدالت و...
      • انجام ساير امورمحوله توسط مقام مافوق
      • پيگيري امور رفاهي پرسنل خدماتي
      • هماهنگي و همكاري با واحدهاي تابعه دانشگاه درخصوص اردوهاي فرهنگي و تفريحي
      • سامان بخشي و استقرار متقاضيان استفاده از مهمان سرا ها
       

       






دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 23141148 آخرین به روزرسانی: 18 مرداد 1399

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints

.

Page created in 0.91997814178467 seconds.
memoryUsage : 9427Kb