يکشنبه،09 ارديبهشت 1403 English

معاونت توسعه مديريت و منابع انساني

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • شرح وظايف گروه مهندسي مشاغل:

       شرح وظايف گروه مهندسي مشاغل:

      ·         ۱- بررسي، تحليل و نظارت بر فرايند انتصابات و تغيير عناوين كاركنان بر اساس آيين‌نامه‌ها و ضوابط ابلاغي.

      ·         2- بررسي، تحليل و نظارت بر فرايند ارتقاء طبقات و رتبه هاي  كاركنان و تائيد در سامانه مهندسي مشاغل.

      ·         3- بررسي، تحليل و نظارت بر فراينددرخواست ادامه تحصيل و احتساب مدرك تحصيلي كليه كاركنان بر اساس ضوابط مرتبط و شرايط احراز و اعلام نتيجه در سامانه مهندسي مشاغل.

      ·         4- بررسي وتاييد سوابق بخش خصوصي كاركنان براساس دستورالعمل درسامانه مهندسي مشاغل

      ·         5 -مكاتبه با مديريت حراست در خصوص كاركنان متقاضي پست‌هاي مديريتي و سرپرستي.

      ·         6- پيگيري و برگزاري جلسات كميته اجرايي مهندسي مشاغل.

      ·         7--نظارت بر كميته‌هاي فرعي طرح طبقه‌بندي مشاغل واحدهاي تابعه دانشگاه.

      ·         8-پاسخ به مكاتبات مربوط به شكايات كاركنان به ديوان عدالت اداري.

      ·         9-بازديد از واحدهاي تابعه دانشگاه و نظارت بر صحت امور مهندسي مشاغل.

      ·         10-شركت در همايش‌ها، جلسات و كارگروه‌هاي كشوري و منطقه‌اي مهندسي مشاغل در خصوص تدوين شرايط احراز، شرح وظايف، ضوابط انتصاب مديران و ...

      ·         11-به‌روز نمودن بانك اطلاعاتي مرتبط با حوزه مهندسي مشاغل.

      ·         12-هماهنگي و ارتباط مستمر در حوزه مهندسي مشاغل با كارشناسان مربوطه در قطب4 كشوري و وزارت متبوع

      ·         13-انجام مطالعات و تحليل‌هاي علمي مستمر در خصوص طراحي شغل، تجزيه‌وتحليل شغل و شرايط احراز شغل.

      ·         14-مشاركت در نيازسنجي آموزشي و تدوين محتوا و راهنماهاي آموزشي در حوزه مهندسي مشاغل بر اساس ضوابط ابلاغي و پيشنهاد برگزاري دوره‌هاي آموزشي

      ·         15-مشاركت در تدوين و پايش برنامه عملياتي اختصاصي و مشترك مديريت توسعه سازمان و تحول اداري دانشگاه.

      ·         16-مشاركت در فرايند ارزيابي عملكرد دستگاه‌هاي اجرايي توسط سازمان‌هاي نظارتي.

      ·         17- مديريت اسناد و صورت‌جلسات كميته‌هاي اجرايي طرح طبقه‌بندي 18مشاغل و ساير جلسات مرتبط.

      ·         18-پاسخ به مكاتبات واحدهاي تابعه دانشگاه در خصوص مهندسي مشاغل.

      ·         19- تهيه گزارش‌هاي عملكرد به‌صورت دوره‌اي و ارسال به مسئولين و مراجع مربوط.

      • .شرح وظايف كارشناس مسئول تشكيلات

         

        1.      تهيه خط مشي هاي اداري و تشكيلات

        2.      تهيه ضوابط موجود و در راستاي هدفهاي مورد نظر دانشگاه

        3.      هماهنگي چارت سازمان با مصوبات وزارت بهداشت

        4.      تهيه كليه شرح وظايف معاونتها و مديريتها و واحدهاي زير مجموعه دانشگاه و اخذ تأئيديه

        5.      شركت در كميته ها ، كنفرانسها ، كميسيونها ، سمينارهاي مربوطه

        6.      پيگيري اخذ مجوز ايجاد ويا حذف شاخه ها و زير شاخه هاي چارت سازماني از وزارت متبوع

        7.      نظارت بر وظايف پرسنل زير مجموعه

        8.      تلاش در جهت ارتقاء دانش شغلي و رفع نقاط ضعف

        9.      تلاش در جهت انتقال تجارب شغلي به همكاران تازه وارد

        10.  پاسخگويي به ارباب رجوع در موضوعات مربوط به حوزه كاري

        11.  تلاش در جهت بهبود فرايند و نحوه انجام كار و ارائه پيشنهادات سازنده

        12.  تعامل و همكاري مستمر و بهينه با ساير واحد ها در جهت انجام بموقع و مناسب كار






دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543338 آخرین به روزرسانی: 09 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints

.

Page created in 2.0611388683319 seconds.
memoryUsage : 7773Kb