شنبه،08 ارديبهشت 1403 English

معاونت توسعه مديريت و منابع انساني

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • معرفي دفتر

      وظايف مدير دفتر هماهنگي امور اقتصادي


      1- مشاركت در تدوين سياست‌ها، راهبردها و برنامه‌هاي مبتني بر شواهد در حيطه مشاركت‌هاي اقتصادي بخش دولتي و خصوصي در حوزه سلامت
      2- برنامه‌ريزي و تدوين سازوكارهاي اجرايي براي ارتقا دانش و فرهنگ خصوصي‌سازي امور مرتبط با حوزه سلامت در سطوح مختلف جامعه، سازمان‌هاي تابعه و مديريت‌هاي دانشگاه علوم پزشكي لرستان
      3- برنامه‌ريزي جهت توانمندسازي بخش خصوصي وتعاوني براي مشاركت‌هاي اقتصادي در حوزه سلامت
      4- برنامه‌ريزي به‌منظور حمايت از سرمايه‌گذاري اقتصادي داخلي و خارجي بخش غيردولتي با رويكرد توسعه‌گرا و عدالت محوردرعرصه‌هاي خدمات سلامت
      5- برنامه‌ريزي در جهت استفاده از منابع و تسهيلات مؤسسات اقتصادي براي انجام پروژه‌هاي مشاركت دولتي خصوصي در حوزه سلامت
      6- برنامه‌ريزي به‌منظور جلب مشاركت اقتصادي بخش غيردولتي جهت سرمايه‌گذاري در حوزه سلامت
      7- مشاركت در طراحي و ايجاد ساختارهاي اقتصادي در حوزه سلامت
      8- هماهنگي برون و درون‌سازماني به‌منظور يكپارچه‌سازي خدمات اقتصادي بخش خصوصي در حوزه سلامت
      9- تهيه و تدوين شيوه‌نامه‌ها، دستورالعمل‌هاي اجرايي، موافقت‌نامه‌ها و قراردادهاي مرتبط با مدل‌هاي مشاركت دولتي-خصوصي در حوزه سلامت
      10- شناسايي، ظرفيت‌هاي مشاركت اقتصادي در حوزه سلامت با استفاده از مدل‌هاي مختلف مشاركت دولتي-خصوصي
      11- ايجاد سازوكارهاي مناسب و اتخاذ تصميم در خصوص نحوه سرمايه‌گذاري‌هاي اقتصادي در حوزه‌هاي مختلف دانشگاه علوم پزشكي لرستان و سازمان‌هاي تابعه
      12. نظارت بر اجراي پروژهاي مشاركت دولتي- خصوصي در حوزه سلامت و تهيه گزارش‌هاي دوره‌اي


       

      وظايف گروه مطالعات اقتصادي

      وظايف گروه سرمايه گذاري

      وظايف گروه برنامه ريزي و نظارت

       






دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543336 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints

.

Page created in 1.2989678382874 seconds.
memoryUsage : 5865Kb