وظايف مدير دفتر هماهنگي امور اقتصادي
1- مشاركت در تدوين سياستها، راهبردها و برنامههاي مبتني بر شواهد در حيطه مشاركتهاي اقتصادي بخش دولتي و خصوصي در حوزه سلامت
2- برنامهريزي و تدوين سازوكارهاي اجرايي براي ارتقا دانش و فرهنگ خصوصيسازي امور مرتبط با حوزه سلامت در سطوح مختلف جامعه، سازمانهاي تابعه و مديريتهاي دانشگاه علوم پزشكي لرستان
3- برنامهريزي جهت توانمندسازي بخش خصوصي وتعاوني براي مشاركتهاي اقتصادي در حوزه سلامت
4- برنامهريزي بهمنظور حمايت از سرمايهگذاري اقتصادي داخلي و خارجي بخش غيردولتي با رويكرد توسعهگرا و عدالت محوردرعرصههاي خدمات سلامت
5- برنامهريزي در جهت استفاده از منابع و تسهيلات مؤسسات اقتصادي براي انجام پروژههاي مشاركت دولتي خصوصي در حوزه سلامت
6- برنامهريزي بهمنظور جلب مشاركت اقتصادي بخش غيردولتي جهت سرمايهگذاري در حوزه سلامت
7- مشاركت در طراحي و ايجاد ساختارهاي اقتصادي در حوزه سلامت
8- هماهنگي برون و درونسازماني بهمنظور يكپارچهسازي خدمات اقتصادي بخش خصوصي در حوزه سلامت
9- تهيه و تدوين شيوهنامهها، دستورالعملهاي اجرايي، موافقتنامهها و قراردادهاي مرتبط با مدلهاي مشاركت دولتي-خصوصي در حوزه سلامت
10- شناسايي، ظرفيتهاي مشاركت اقتصادي در حوزه سلامت با استفاده از مدلهاي مختلف مشاركت دولتي-خصوصي
11- ايجاد سازوكارهاي مناسب و اتخاذ تصميم در خصوص نحوه سرمايهگذاريهاي اقتصادي در حوزههاي مختلف دانشگاه علوم پزشكي لرستان و سازمانهاي تابعه
12. نظارت بر اجراي پروژهاي مشاركت دولتي- خصوصي در حوزه سلامت و تهيه گزارشهاي دورهاي
وظايف گروه مطالعات اقتصادي
وظايف گروه سرمايه گذاري
وظايف گروه برنامه ريزي و نظارت