الف –اموال :
1- صورت برداري اموال موجود دركليه واحدهاي دانشگاه و ثبت اطلاعات اموال در نرم افزار مديريت يكپارچه دانشگاه MIS) ( براي نخستين بار
2- پيگيري فروش تعداد 72 دستگاه خورو خارج از رده دانشگاه با مجوز هيات امناء دانشگاه
(لازم به ذكر است از اين تعداد 59 دستگاه ، فاقد سند مالكيت بوده كه پس از 8 ماه پيگيري از طريق راهنمايي و رانندگي استان ، دادگستري، اداره آگاهي و امور اقتصاد و دارايي استان ، موفق به اخذ مجوزهاي لازم گرديديم )
3-پيگيري فروش حدود 1500 قلم تجهيزات اداري و پزشكي اسقاطي و آهن آلات ضايعاتي به وزت تقريبي 130 تن به ارزش .......... ريال با مجوز هيات امناء دانشگاه
4- پايش مستمر و دوره اي از كليه انبارهاي تحت پوشش دانشگاه (با آموزش انبارداران و بررسي اسناد و مدارك )
5- انبار گرداني سال مالي منتهي به 29 اسفند سال 88 بر اساس استانداردها در كليه انبارهاي موجود در سطح استان
ب- اداره دريافت و پرداخت :
6- پرداخت حقوق ماهانه كاركنان رسمي و پيماني حوزه رياست ، معاونت توسعه ، معاونت درمان ،
معاونت غذا و دارو ، مركز فوريت هاي پزشكي به تعداد 12 مورد
7- پرداخت حقوق نيروهاي قراردادي ، قانون كار ، طرحي حوزه رياست ، معاونت توسعه ، معاونت درمان
، معاونت غذا و دارو ، مركز فوريت هاي پزشكي به تعداد 12 مورد
8- پرداخت محروميت مطب پزشكان 12 ماهه در قالب 9 پرداخت
9- پرداخت حق فني 12 ماهه در قالب 5 پرداخت
10- پرداخت حق مديريت 12 ماهه در قالب 11 مورد
11- پرداخت هديه روز زن و هديه روز مرد در قالب 2 پرداخت
12- پرداخت هديه روز كارمند در قالب يك پرداخت
13- پرداخت اضافه كار كاركنان در قالب 6 مورد
14- پرداخت ماموريت كاركنان در قالب 4 پرداخت
15-پرداخت عيدي غدير خم و و قربان در قالب يك پرداخت
16- پرداخت بن يك ساله در قالب يك پرداخت
17- پرداخت حق مسكن سالانه در قالب يك پرداخت
18- پرداخت كمك رفاهي دهه فجر در قالب يك پرداخت
19- پرداخت كارانه در قالب 9 پرداخت
20-پرداخت ديون پرسنلي مربوط به تفاوت احكام سال 87 و 88 در قالب 4 پرداخت
21-ارسال حق بيمه 12 ماهه حقوق كاركنان به سازمان تامين اجتماعي
22-ارسال 12 ماهه بيمه اضافه كاركنان به سازمان تامين اجتماعي
23- پرداخت كليه تك سندهاي حقوقي
24- تهيه ليست وام ها و كسورات به صورت ماهانه به تعداد 12 مورد و ارسال به بانك ها و صندوق هاي مربوطه
25- همكاري با شركت فرجام فراپرداز و مديريت آمار و فناوري دانشگاه براي راه اندازي سيستم MIS دانشگاه
26- انجام حقوق و دستمزد به صورت موازي با نرم افزار سياق اراك و فرجام فراپرداز در سه ماهه اول سال 88
27- پرداخت حقوق ماهانه بازنشستگان و موظفين به تعداد 2100 نفر
28- پرداخت معوقه هاي بازنشستگان علوم پزشكي در ارديبهشت 88
29- پرداخت كمك هزينه دهه فجر به بازنشستگان
30- پرداخت پاداش بازنشستگان پايان خدمت به 267 نفر بازنشسته در سال 88
31- پرداخت بن 12 ماهه بازنشستگان به مبلغ 800هزار ريال براي هر نفر
32- پرداخت كليه كسورات و تسويه حساب با سازمان بازنشستگي كل كشور در پايان سال 88
33- ارسال ماهانه دريافت ها و پرداخت ها به سازمان بازنشستگي در سال 88
34- كنترل ، رفع اشكال و جمع بندي و تهيه ديسكت حقوق كاركنان رسمي و پيماني 19 واحد دانشگاه به تعداد حدود 4500 نفر شاغل به همراه اظهار نامه بيمه و ليستهاي حقوقي خزانه به صورت ماهانه به تعداد 12 مورد
35- پي گيري درخواست وجه حقوق كليه پرسنل استان در قالب تبصره و ساير از خزانه معين استان به صورت ماهانه
36- جابجايي چك هاي حقوق از خزانه به بانك ملي مركزي و از آن به بانك ملت مركزي و بعد از آن، از بانك ملت مركزي حواله به بانك هايي كه 19 واحد دانشگاه در آنها حساب دارند
37- جابجايي چك هاي بين بانكي حساب 4004 سپرده به بانك ملي شعبه غدير
38- جابجايي چك هاي بين بانكي از ملت مركزي به حساب 6006696 رفاه شعبه امت
39- پيگيري واريز كسورات و وام هاي بازنشستگان به حساب ها بانك ها و صندوق هاي مربوطه
40- جابجايي تمديد ضمانت نامه هاي بانكي پيمانكاران طرف قرارداد دانشگاه به بانك هاي مربوطه
41- پيگيري واريز چك هاي دادگستري و ثبت اسناد در مورد جرايم كاركنان و اجراي احكام و آراء مراجع قضايي
42- صدور چك هاي مختلف اعم از جاري ، اختصاصي ، رديف و... به تعدادحداقل 4341 چك
43- پيگيري اظهار نامه بيمه خدمات درماني و اخذ تسويه حساب از آن سازمان
44- پرداخت بازخريد مرخصي بازنشستگان قبل از سال 88 به تعداد 28 نفر
45- پرداخت كمك هزينه ازدواج براي بازنشستگان 152 مورد و براي شاغلين 12 مورد
46- پرداخت كمك هزينه فوت براي بازنشستگان 26 مورد و براي شاغيلن يك مورد
47- پرداخت كمك هزينه مهد كودك براي 39 نفر
48- پرداخت اسناد مربوط به قراردادهاي حجمي براي 15 نفر
49- پرداخت اسناد پاداش پايان خدمت بازنشستگان و.. به تعداد 389 نفر
50-پرداخت اسناد عمراني (به جزء سپرده ها ) از جمله علي الحساب و پيش پرداخت هاي سنواتي و جاري، بيمه آتش سوزي و.. به تعداد 105 سند
51-پرداخت اسناد تنخواه گردان شبكه ها و بيمارستانها و معاونت ها وساير واحدهاي تابعه اعم از تنخواه جاري، تنخواه اختصاصي ، تنخواه عمراني ، تنخواه بيمه روستايي ، تنخواه ساير منابع، تنخواه سنواتي و.. به تعداد 960 سند
52- پرداخت اسناد پرداخت بيمه عمر به بازماندگان كارمندان و بازنشستگان فوت شده به تعداد 20 نفر
پ- اداره رسيدگي :
53- رسيدگي و كنترل اسناد صورت وضعيت پيمانكاران ، نظام نوين اداره بيمارستانها ( پزشكان و كاركنان) ، تنخواه ها ،سپرده ها ، عمراني ، حقوق ، اضافه كار ، ماموريت ، و.. به تعداد حدود 5400 سند و به مبلغ بالغ بر 1300 ميليارد ريال
54- ارجاع اسناد براي واخواهي و رفع اشكال به واحدها
55-كنترل قراردادها
56- استعلام از ادارات و سازمانهاي خدمات درماني ، تامين اجتماعي ، امور مالياتي ، اداره كار ، سازمان بازنشستگي و... حسب نياز
57- ثبت اسناد در اداره رسيدگي
58- پايش و نظارت بر واحدهاي تابعه دانشگاه
ت- اداره اعتبارات :
59- ثبت ماهانه تخصيص هاي جاري ، اختصاصي و رديف ها
60- ثبت تخصيص هاي اصلاحي جاري ، اختصاصي و رديف ها
61- ثبت هزينه هاي مختلف پس از تامين اعتبار بر حسب ريزكد
62- ثبت بيش از 5400 سند جاري و اختصاصي و رديف
63- كنترل تخصيص واحدها و اصلاحيه هاي آنها با واحدهاي تابعه
64- كنترل هزينه هاي ثبت شده با واحدهاي تابعه
65- كنترل هزينه هاي ثبت شده با دفتر داري
66- تامين اعتبار تنخواه ماهانه واحده
67- تسويه حساب با كليه واحدها
68 – پايش و نظارت از واحدها و آموزش و ارائه راهنمايي هاي لازم
ث- دفترداري :
69- ثبت عمليات مالي تعداد 5400 سند مالي در طي سال 1388 و گردش بيش از 1300 ميليارد ريال بشرح ذيل :
* جاري : 2720 سند
* اختصاصي : 1850
* رديف : 270 سند
* تملك دارايي : 600 سند
70- تهيه تراز مالي سال 87 در2 بخش اعتبارات هزينه اي واعتبارات تملك دارايي سرمايه اي
71- نگهداري حسابهاي دانشگاه به تعداد 15 حساب جاري از جمله حساب جاري ، اختصاصي ، ساير منابع ، رديف هاي متمركز ، سپرده ، عمراني ملي و استاني و..
72- مغايرت گيري كليه حساب ها به صورت ماهانه و به روز كردن آن در سال 88
ج- درآمد :
75- برگزاري جلسات كميته بهينه سازي درآمد دانشگاه با حضور كارشناسان سازمانهاي بيمه گر
76- شركت در جلسات شوراي علمي تخصصي و تعاملات لازم با مديران سازمانهاي بيمه گر
77- طراحي فرم هاي بانكي اطلاعاتي درآمد در قالب EXCEL
78- پيگيري راه اندازي بانك اطلاعاتي درآمد در قالب نرم افزار
79- اصلاح فرآيندهاي درآمدي از جمله تحويل صورتحسابها به سازمانهاي بيمه گر و تحويل كسورات و نيز پرداخت ها
80- جمع آوري اطلاعات صندوق داران
81- اخذ كسورات به صورت ماهانه از سازمانهاي بيمه گر و تحويل به واحدها ي تابعه دانشگاه
82- پيگيري درآمدهاي متفرقه از جمله اجاره داروخانه ها و..
83- تفكيك درآمدهاي درماني ، دارويي و بهداشتي دانشگاه بر حسب واحد و ارائه به بودجه براي صدور تخصيص هاي ماهانه
84- تهيه گزارشات از وضعيت درآمدي و مطالبات از سازمانهاي بيمه گر و ارسال ماهانه به وزارت متبوع
85- برگزاري جلسات هماهنگي درآمدي براي مسئولين درآمد واحدها در سطح استان به تعداد 5 مورد
86- پيگيري چاپ تعرفه و توزيع بين واحدها
87- جمع آوري اطلاعات درآمدي واحدي و تجزيه و تحليل و پيگيري آنها
88- پيگيري ثبت اطلاعات درآمدي در نرم افزار جامع درآمد مربوط به وزارت متبوع
چ- ساير موارد :
89- مستقل نمودن 2 شبكه از نظر مالي
90- پيگيري براي آماده كردن بستر اجراي حسابداري تعهدي از جمله :
* تشكيل كميته ستادي و اجرايي حسابداري تعهدي
* اعزام كارشناسان جهت اخذ آموزش هاي لازم از وزارت متبوع
* جمع آوري اطلاعات پرسنلي از قبيل احكام پرسنلي ، سوابق كاركنان و وضعيت ذخيره مرخصي آنها و محاسبه مبالغ بابت سنوات خدمت كاركنان و مرخصي استفاده نشده كاركنان براي درج در سند افتتاحيه
* جمع آوري اطلاعات مربوط به انشعابات
* جمع آوري اطلاعات مربوط به قيمت كارشناسي زمين ها ، ساختمان ها ، وسايط نقليه ، تجهيزات غير مصرفي جهت درج در سند افتتاحيه
* پيگيري اخذ اطلاعات مربوط به ارزش ريالي اموال و موجودي ها براي درج در سند افتتاحيه
* راه اندازي سايت حسابداري تعهدي دانشگاه در شهريور 88 مجهز به سخت افزار و نرم افزار هاي لازم براي اموزش كاركنان
* آموزش كاركنان مالي واحدها ( از هر واحد يك نفر نماينده ) جهت آشنايي با نرم افزار نوين مالي
* آموزش عملي كاركنان مالي واحدهاي تابعه دانشگاه با ثبت اسناد مالي سال 88 به ميزان ... نفر ساعت
91- همكاري با واحد آموزش و توانمند سازي دانشگاه جهت آموزش حدود 100 نفر از پرسنل مالي كليه واحدهاي دانشگاه در قالب دو گروه و هر كدام به ميزان 60 ساعت