دوشنبه،10 ارديبهشت 1403 English

معاونت توسعه مديريت و منابع انساني

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • بيمارستان گهر دورود تا سال 1403 به مرحله بسيار خوبي مي رسد.
      كد خبر: 26808
      تاريخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
      تعداد بازديد: 11

      بيمارستان گهر دورود تا سال 1403 به مرحله بسيار خوبي مي رسد.

       معاون توسعه مديريت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي گفت: بيمارستان گهر دورود تا سال ۱۴۰۳ به مرحله بسيار خوبي مي‌رسد.

      بهروز رحيمي امروز چهارم خردادماه در حاشيه بازديد از بيمارستان گهر دورود در جمع خبرنگاران، اظهار كرد: در دو شهرستان ازنا و درود چند پروژه در حال احداث بوده كه از مهمترين آنها بيمارستان ۲۰۵ تختخوابي و چند مركز بهداشتي متعدد است.

      وي تصريح كرد: خيرين در ساخت پروژه بيمارستان امام علي (ع) ازنا حضور پرخير و بركتي دارند و امروز مقرر شد پروژه‌هاي نيمه‌كاره اين بيمارستان به سرعت انجام و ظرف يك ماه تا يك ماه و نيم آينده تمام شود.

      معاون وزير بهداشت خاطرنشان كرد: پروژه بهداشتي پيشرفت خوبي داشت و سياست كلي در كشور اين است كه پروژه‌هاي بهداشتي تا پايان سال به اتمام برسند.

      رحيمي اضافه كرد: وضعيت پروژه‌هاي رشد بهداشتي در كل استان و اين دو شهرستان خيلي خوب بود تصميماتي كه امروز گرفته شد اين شد كه برخي واحدهاي بهداشتي كه هنوز استيجاري هستند به شرط تأمين زمين از سوي استان از محل رديف‌هاي وزارت بهداشت تأمين اعتبار شوند كه تمام شوند.

      وي با اشاره به پروژه بيمارستان گهر دورود، گفت: اين پروژه نيز به دليل نصب فني كه داشت اميدواريم كه با صحبت‌هايي كه امروز شده و منابعي كه داريم سرعت بيشتري به آن داده شود.

      معاون وزير بهداشت بيان كرد: اين پروژه از محل سفر رياست جمهوري اعتبار دارد و استانداري نيز پاي‌كار است و تاكنون نيز به‌خوبي تأمين‌شده است.

      رحيمي ادامه داد: اين پروژه از محل ماده ۳۷، اعتبارات وزارتي و ملي رديف دارد و اين پروژه‌اي است كه از چند منبع رديف دارد و نگران تأمين اعتبار آن نيستيم.

      وي اظهار كرد: بر اساس صحبت‌هاي كه انجام شده تا سال ۱۴۰۳ به مرحله بسيار خوبي مي‌رسد

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543340 آخرین به روزرسانی: 09 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints

.

Page created in 0.58592391014099 seconds.
memoryUsage : 8377Kb