چهارشنبه،12 ارديبهشت 1403 English

معاونت توسعه مديريت و منابع انساني

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • كسب رتبه برتر كشوري معاونت توسعه مديريت و منابع دانشگاه علوم پزشكي لرستان
      كد خبر: 25925
      تاريخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
      تعداد بازديد: 21

      كسب رتبه برتر كشوري معاونت توسعه مديريت و منابع دانشگاه علوم پزشكي لرستان

       به گزارش هماي سعادت آنلاين،صبح روز سه شنبه دوم اسفندماه، در چهارمين همايش معاونين توسعه مديريت و منابع دانشگاه هاي علوم پزشكي سراسر كشور با حضور دكتر بهروز رحيمي معاون توسعه مديريت و منابع وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكي و تمام معاونين توسعه مديريت و منابع كشور، معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشكي لرستان در ارزيابي” ثبت تجربيات “بعنوان برتر معرفي شد.

       

      در اين نشست، معاون توسعه مديريت و منابع وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكي به رعايت اصول اخلاقي در مديريت دانشگاه ها اشاره كرد و گفت: تكيه بر اصول اخلاقي در مباحث مديريتي حرف اول را مي زند و مديريت بدون اخلاق اصلا”معنا و مفهومي ندارد.

      دكتر بهروز رحيمي در بخش ديگري از اين نشست بر اهميت انضباط مالي پرداخت و افزود: اسناد مالي بايد از انضباط خوب و شفافي برخوردار باشد و به صورت مداوم بررسي شود.

      دكتر “علي فرهادي”، معاون توسعه مديريت و منابع دانشگاه علوم پزشكي لرستان در اين نشست، گفت :برقراري چنين همايش هايي موجب تبادل تجارب و نظرات معاونين توسعه دانشگاه هاي سراسر كشور مي شود كه اين امر سبب رشد و شكوفايي همگي خواهد شد..

      وي،افزود :در شرايط كنوني بايد بتوانيم با همفكري همه بزرگواران روحيه اميد را به جامعه و آحاد مردم تزريق كنيم و حيله ها و حربه هاي دشمنان را بر ملا كنيم.

      معاون توسعه مديريت و منابع دانشگاه در اين نشست ضمن تبادل نظر با مديران ستادي براي نحوه پيشرفت پروژها هاي عمراني حوزه بهداشت و درمان دانشگاه گفت: از تمام توان فكري و اجرايي خود براي تسريع در بهره برداري از پروژه هاي بهداشتي درماني استفاده مي كنيم تا بتوانيم آلام مردم شريف استان را كاهش دهيم.

      وي، همچنين به اهميت رفاه حال كاركنان ايثارگر دانشگاه اشاره كرد و گفت:به منظور تسريع در تبديل وضع در ايجاد پست هاي سازماني براي ايثارگران اقدام عاجل به عمل آيد.

      فرهادي، در اين زمينه از مديران ستاد وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشكي درخواست كرد،اين امر مهم بايد با سرعت بيشتري با همكاري و هماهنگي سازمان برنامه بودجه كشور صورت پذيرد.

      وي در نهايت اين نشست را بسيار ارزشمند و مطلوب دانست و برخي از چالش هاي پيش روي استاني را مطرح كرد و به تبادل نظر با مديران ستادي پرداخت.

      بنا بر اين گزارش،در پايان اين نشست، ازخانم “  رزيتا يعقوب زاده”  مسئول روابط عمومي معاونت توسعه علوم پزشكي لرستان به عنوان روابط عمومي برتر معاونت هاي توسعه دانشگاههاي علوم پزشكي كشور تقدير شد.

      چهارشنبه 3 اسفند ماه 1401

       

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543340 آخرین به روزرسانی: 09 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints

.

Page created in 3.1482050418854 seconds.
memoryUsage : 8535Kb