شنبه،08 ارديبهشت 1403 English

معاونت توسعه مديريت و منابع انساني

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • كارگروه مديريت دانش، به رياست دكتر دلفان رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان تشكيل جلسه داد
      كد خبر: 24042
      تاريخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      تعداد بازديد: 19

      كارگروه مديريت دانش، به رياست دكتر دلفان رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان تشكيل جلسه داد

       دكتر دلفان با تشريح ابعاد موثر و‌كاراي بحث  مديريت دانش در پيشبرد ،ارتقا كمي و كيفي  ، در سطوح وحوزه هاي  مختلف دانشگاه علوم پزشكي لرستان ،اظهار داشت :

      دكتر دلفان :بايد اقدامات كارگروه مديريت دانش در عملكرد دانشگاه تاثير گذار و ملموس باشند و با پيوند كارگروه مديريت دانش با حوزه اقتصاد مقاومتي در بخش سلامت  و  بهره وري ،شاهد اتفاقات خوبي در آينده نه چندان دور در دانشگاه باشيم .

      رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان:اقدامات در كارگروه مديريت دانش بايد قابل اندازه گيري و قابل ارائه باشند و ماحصل اقدامات انجام شده  در روند ارتقا دانشگاه تاثيرگذار و تجربيات موفق آن قابل انتقال به ديگر بخش ها و گستره ي دانشگاه علوم پزشكي لرستان باشد.

      دكتر دلفان:پيشبرد انگيزشي مديريت دانش در دانشگاه بايد توام  با همراهي معاونين در تصميم گيري ها باشد تا تجارب را به سمت آموزش و درمان  و بخش هاي ديگر نيز هدايت كنيم و به سهولت اين  تجربيات ارزنده را  در اختيار همه  قرار بگيرد.

      در ادامه دكتر علي فرهادي  معاون توسعه مديريت منابع دانشگاه علوم پزشكي لرستان تصريح كرد .

      در سال ۱۴۰۰ بطور جدي پيگير بحث مديريت دانش در دانشگاه بوده ايم و با برگزاري  نخستين جشنواره مديريت دانش  با حضور دكتر دلفان رياست دانشگاه علوم پزشكي لرستان از ۶ دانشگاه نمونه نيز تقدير شد .

      دكتر  فرهادي:تدوين سند راهبردي مديريت دانش  دانشگاه علوم پزشكي لرستان در دست اقدام است و نشست هاي كارگروه اجرايي مديريت دانش منظم  همراه با دوره هاي آموزشي و باز آموزي در چند دوره در حال اجراست كه ۵۰٪كاركنان در سامانه مديريت دانش حضور داشته اند كه ۳۰۰ تجربه  در حوزه كاركنان و نيز در بين مديران دانشگاه نيز ۷۰ تجربه  را ثبت كرده ايم . كه در نوع خود بسيار مسرت بخش است .

      در اين نشست خانم محمدي مدير توسعه سازمان و تحول چه اداري دانشگاه نيز گزارشي مبسوط از عملكرد حوزه تحت مديريت خود در رابطه با كارگروه مديريت دانش به دكتر دلفان و اعضا كارگروه ارائه دادند و كارشناسان معاونت توسعه ، مهندس فكوري و خانم مهندس عادلي نيز ،گزارشي از عملكرد كارگروه مديريت دانش در سال ۱۴۰۰ ،برنامه هاي پيش رو  و چالشها را  بصورت پاور پوينت ارائه كردند كه پيشنهاداتي در اين راستا با مشورت مستقيم با دكتر دلفان ثبت  گرديد .

      به گزارش خبرنگار وبدا لرستان :

      از موفقيت هاي چشمگير كارگروه مديريت دانش دانشگاه علوم پزشكي لرستان مي توان به اختصار به موارد ذيل اكتفا كرد.

      در سال ۱۴۰۰ تعداد ۲۱۰ دانش ثبت شده است كه ۶۰ دانش ثبت نهايي شده اند  و ۲۳۱ ارزياب خبره و ثابت به وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكي معرفي شده اند.

      دانشگاه علوم پزشكي لرستان جز معدود دانشگاه هاي علوم پزشكي كشور است كه با حضور دكتر دلفان جشنواره مديريت دانش را برگزار كرده است.

      دانشگاه علوم پزشكي لرستان در  رنكينگ نظام مديريت دانش و سنجش بلوغ دانش  داراي رتبه سوم  در  كشور است  و در اقطاب كشوري نيز  رتبه اول را به خود اختصاص داده است   كه در حوزه مديريت دانش   نيز در تمامي دانشگاه  هاي علوم پزشكي كشور ۱۲ /٪ از موفقيت ها را در اين زمينه  كسب  كرده است.

      براساس اين گزارش ،تا پايان مرداد ماه سال‌جاري سند راهبردي و برنامه ها و چشم انداز پيش رو  مديريت دانش در دانشگاه علوم پزشكي لرستان تدوين خواهد شد.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543336 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints

.

Page created in 0.59314298629761 seconds.
memoryUsage : 6804Kb