شنبه،08 ارديبهشت 1403 English

معاونت توسعه مديريت و منابع انساني

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • «رفيده» الگوي دانشگاه علوم پزشكي لرستان براي ايجاد مراكز توانبخشي است
      كد خبر: 23898
      تاريخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
      تعداد بازديد: 34

      «رفيده» الگوي دانشگاه علوم پزشكي لرستان براي ايجاد مراكز توانبخشي است

      • دانشگاه علوم پزشكي لرستان به منظور ايجاد مراكز توانبخشي و گسترش خدمات توانبخشي به بيماران نيازمند استان از بيمارستان توانبخشي رفيده الگوبرداري مي‌كند.
      • به گزارش وبدا، دكتر بهرام دلفان رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان و دكتر علي فرهادي معاون توسعه مديريت و منابع دانشگاه و تيم همراه از بيمارستان توانبخشي رفيده تهران بازديد كردند.
      • در اين بازديد ضمن آشنايي با ساختار، نحوه عملكرد بيمارستان، پروتكل‌ها و شيوه‌نامه‌هاي بهداشتي مراقبت و توانبخشي از بخش‌هاي بستري توانبخشي كودكان، توانبخشي استروك (سكته مغزي)، توانبخشي آسيب‌هاي مغزي-نخاعي، جراحي توانبخشي و واحدهاي توانبخشي فيزيوتراپي، كاردرماني، ارتز و پروتز، شنوايي‌شناسي بيمارستان توانبخشي رفيده ديدن كردند و با نحوه فعاليت بخش‌ها و روند درمان و بهبودي بيماران آشنا شدند.
      • دكتر فريدون لايقي معاون درمان دانشگاه علوم توانبخشي و سلامت اجتماعي، دكتر محمد صيادنصيري سرپرست بيمارستان توانبخشي رفيده و دكتر سينا كشاورز معاون درمان بيمارستان در جريان اين بازديد، دكتر دلفان رئيس دانشگاه و دكتر علي فرهادي معاون توسعه و خانم دكتر اميري از اعضاء هئيت علمي دانشگاه  علوم پزشكي لرستان را همراهي كردند.
      • دكتر محمد صياد نصيري سرپرست بيمارستان توانبخشي رفيده در جريان بازديد  دكتر دلفان رئيس دانشگاه و مسئولان دانشگاه علوم پزشكي استان لرستان از بيمارستان رفيده گفت: مسئولان دانشگاه علوم پزشكي لرستان به منظور گسترش خدمات توانبخشي و ايجاد مركز توانبخشي، "رفيده" را الگوي خود قرار داده و از تجربيات آن استفاده مي‌كند.
      • دكتر صياد نصيري در ادامه با اشاره به اهميت گسترش خدمات توانبخشي در كشور افزود: با توجه به اينكه بسياري از بيماران نيازمند به خدمات توانبخشي در استان‌هاي مختلف، امكان دسترسي به خدمات توانبخشي پايتخت را ندارند، آماده همكاري و انتقال تجربيات به دانشگاه‌هاي علوم پزشكي به منظور گسترش خدمات توانبخشي در كشور هستيم.

       

      يكشنبه 12 تيرماه 1401

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543336 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints

.

Page created in 0.70559906959534 seconds.
memoryUsage : 6884Kb