يکشنبه،02 ارديبهشت 1403 English

معاونت توسعه مديريت و منابع انساني

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • جلسه روساي بيمارستانهاي استان به رياست دكتر بهرام دلفان رييس دانشگاه علوم پزشكي
      كد خبر: 23534
      تاريخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
      تعداد بازديد: 106

      جلسه روساي بيمارستانهاي استان به رياست دكتر بهرام دلفان رييس دانشگاه علوم پزشكي

       

      جلسه روساي بيمارستانهاي استان به رياست دكتر بهرام دلفان رييس دانشگاه  علوم پزشكي و با حضور دكتر علي فرهادي معاون توسعه مديريت و منابع، دكتر علي بختياري معاون درمان، دكتر طهماسب نظري مشاور درمان و روساي بيمارستانهاي سراسر استان در سالن اجتماعات حوزه رياست دانشگاه برگزار شد.

       

      ابتدا دكتر دلفان رييس دانشگاه ضمن خوش آمدگويي به حاضرين در جلسه، با تأكيد بر مديريت هزينه هاي دارو و تجهيزات، سياست گذاري در امور دارويي را يكي از مهمترين مباحث هزينه اي بيمارستانها دانست و افزود بخش مهمي از هزينه هاي بيمارستانها مربوط به دارو است. لذا از روساي بيمارستانها خواست در جهت كاهش هزينه، افزايش در آمد، جذب پزشكان و متخصصين، رضايتمندي بيماران و جلوگيري از هدر رفت منابع گام بردارند.

       

      در ادامه دكتر فرهادي جايگاه بيمارستانها در ارائه خدمات درماني به مردم به لحاظ ميزان اثربخشي آنها از ديدگاه بيماران و مراجعين را مهم و ضروي دانست.

       

      وي افزود: با توجه به پايين بودن تعرفه هاي درماني اكثريت بيمارستانها در تأمين هزينه هاي اوليه دچار مشكل مي باشند، لذا مديريت صحيح هزينه ها بويژه استفاده بهينه از حامل هاي انرژي در اين بخش با توجه به آزادسازي قيمت حامل هاي انرژي از اهميت ويژه اي برخوردار است و روساي بيمارستانها بايد با مديريت صحيح هزينه حامل هاي انرژي، نطارت بر خريد تجهيزات با كيفيت و مديريت نيروي انساني و صرفه جويي حاصله، در جهت ارتقاءخدمات درماني گامهاي مهمي بردارند.

       

      وي با اشاره به بررسي اسناد مصرفي حامل هاي انرژي (آب، برق و سوخت) بيمارستانها و مداخلات به موقع روساي بيمارستانها را ضروري دانست.

       

      در ادامه دكتر بختياري معاون درمان به كمك گرفتن از حوزه خيرين بطور كامل در تكميل يا ساخت پروژه ها بصورت صفر تا صد اشاره نمود.

       

      دكتر بختياري در بخش ديگري از سخنان خود به چينش مناسب نيرو در بعضي از بخش هاي بيمارستاني، همچنين گزارش عملكرد روساي بيمارستانها بعد از يك دوره ي يكساله و تصميم گيري در خصوص عملكرد مديران حوزه خود اشاره كرد.

       

      در پايان روساي بيمارستانها، نقطه نظرات، مشكلات و اقدامات انجام شده را ارائه نمودند.

       

       سه شنبه 10 خرداد 1401

       

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543318 آخرین به روزرسانی: 30 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints

.

Page created in 1.871306180954 seconds.
memoryUsage : 6900Kb