جمعه،07 ارديبهشت 1403 English

معاونت توسعه مديريت و منابع انساني

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • برگزاري جلسه ي ساماندهي و رويكرد نمودن عمليات تعميرات جزئي و كلي در سطح معاونت هاي دانشگاه
      كد خبر: 10676
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
      تعداد بازديد: 422

      برگزاري جلسه ي ساماندهي و رويكرد نمودن عمليات تعميرات جزئي و كلي در سطح معاونت هاي دانشگاه

      در راستاي ساماندهي عمليات تعميرات جزئي و كلي معاونت هاي دانشگاه در تاريخ 10 اسفند ماه 95 جلسه اي با حضور مدير محترم بودجه و پايش عملكرد ، مدير توسعه و تامين منابع فيزيكي و عمراني ، مسئول امور مالي ، مسئول واحد رسيدگي ، مسئول واحد تداركات دانشگاه و كارشناسان مربوطه در سالن كنفرانس معاونت توسعه برگزار گرديد.
      در ابتداي جلسه مدير محترم بودجه ضمن تشكر و قدرداني از زحمات همكاران عنوان كردند به دنبال اين هستيم كه امور به صورت مدون و تدوين شده اجرا گردد و هدف اصلي اين است مفاد هر قراردادي كه بسته مي شود اجرا گردد كه اين مفاد شامل انتخاب پيمانكار ، آناليزها ، نقشه انتخاب پيمانكار ، كنترل و نظارت و ... مي باشد .ايشان متذكر شدند اين مفاد در قالب دستورالعمل به كليه واحدهاي مربوطه ابلاغ گرديده است .
      در ادامه عنوان كردند همه ي تلاش ما بايد اين باشد كه هر آنچه هزينه ميكنيم به دارايي تبديل شود كه لازمه ي آن دارا بودن معادله ي حسابداري هر قراردادي است كه بسته ميشود .
      در ادامه مدير بودجه و پايش عملكرد خاطرنشان كردند هزينه ي تعميرات اساسي و جزئي دو امر متفاوت است  و نقطه ي كور در اين امر نبود ناظر مقيم در ستاد است .
       بر همين اساس مقرر گرديد جهت ماهيت و شفافيت موضوع ، مدير امور عمراني  ، نيرويي را به عنوان ناظر مقيم ستاد  معرفي نمايد.
      در ادامه همكاران حاضر در جلسه به مطرح نمودن مسائل ، پيشنهادات و مشكلات موجود پرداختند .مدير امور عمراني دانشگاه عنوان كردند تعميرات داخلي ستاد تعميراتي جزئي است . مسئله ي  كلي و قابل توجه در مورد قيمت استعلام ها و مخصوصا مهر نازل ترين قيمت مي باشد و ايشان خواستار اين امر بودند كه برآورد اوليه تعيين هزينه مشخص شود .
      جناب آقاي تازنگ در خصوص مهر نازلترين قيمت گفتند اين مهر ثبت شده و كاملا قانوني است مشكل اساسي فراموش شدن ثبت و ضبط كنترل قراردادها مي باشد .
      در ادامه اين جلسه مقرر گرديد قبل از انجام هرگونه تعميرات جزئي و اساسي در امر احداث يا داخل سازه ،  مستندات توسط ناظر مقيم تهيه گردد و پس از تهيه اين مدارك  طي نامه ي رسمي از طرف مديريت پشتيباني به اكتفاء از مجموعه ، نامه اي همراه با مستندات به كليه معاونت هاي ستادي  ابلاغ و ضمن آن  مشخص گردد كه تعميرات به صورت اماني، پيماني، دستمزد و يا خريد تجهيزات است .
      همينطور مقرر گرديد در كارهاي اماني كه به صورت دستمزدي و خريد كارفرمايي انجام مي شود ، خريد كارفرمايي حتما و الزاما با تأييد مسئول واحد تداركات صورت پذيرد .
      در پايان مسئول رسيدگي دانشگاه به جمع بندي جلسه پرداخته و مواردي زير را متذكر شدند
      - تنظيم كننده ي سند مشخص باشد
       - كليه ي پرداخت هاي استعلامي فقط از طريق امور مالي معاونت توسعه انجام پذيرد
      كه بر همين اساس تصويب شد  كليه اسناد ساختماني معاملات متوسط از طريق امورمالي باشد . ضمنا  براي اسنادي كه به واحد رسيدگي ارسال مي گردد پرونده اي با تمام جزئيات توسط مسئول امورمالي تشكيل شود تا  تمامي اطلاعات  مورد نياز در دسترس باشد .
      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543328 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints

.

Page created in 2.8216879367828 seconds.
memoryUsage : 6866Kb