شنبه،08 ارديبهشت 1403 English

معاونت توسعه مديريت و منابع انساني

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • برگزاري جلسه ي مطالبات دانشگاه علوم پزشكي لرستان با حضور معاون توسعه منابع وزارت و رفاه تامين اجتماعي
      كد خبر: 9512
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
      تعداد بازديد: 299

      برگزاري جلسه ي مطالبات دانشگاه علوم پزشكي لرستان با حضور معاون توسعه منابع وزارت و رفاه تامين اجتماعي

      در مورخ 31مرداد 95 جلسه اي با حضور جناب آقاي  دكتر نجفي معاون توسعه مديريت و منابع وزارت رفاه و تامين اجتماعي و دكتر علي خوارزم كيا معاون محترم توسعه مديريت و منابع دانشگاه برگزار گرديد.
      ابتدا در اين نشست مباحثي  در خصوص مطالبات دانشگاه علوم پزشكي لرستان مطرح و عنوان گرديد كه دانشگاه از بابت مطالبات خود از سازمان بيمه سلامت كه از مهر ماه ١٣٩٤ پرداخت نشده  است ، بالغ بر ١٢٣ ميليارد تومان و از سازمان تامين اجتماعي حدود ٧٠ ميليارد تومان طلب دارد.
      در ادامه دكتر خوارزم كيا با مطرح كردن مسائل و مشكلات مالي دانشگاه و با توجه به طرح تحول سلامت ، گستردگي و افزايش خدمات درماني كه همراه با جذب بيشتر پزشكان متخصص و فوق تخصص در استان بوده  است كه با توجه به اين امر  كيفيت و رضايتمندي مردم از اين نوع خدمات افزايش يافته است  ايشان در ادامه عنوان كردند  پرداخت به موقع كارانه ها و اضافه كاري ها  جزو اولويت دانشگاه بوده   و  تاخير در پرداخت مطالبات از طرف سازمان هاي بيمه باعث كند شدن اين روند و كاهش انگيزه همكاران خواهد شد.
      ايشان خاطرنشان كردند كه تشكيل اين نشست به منظور رفع موارد ذكر شده بوده  و قول مساعد معاون محترم وزير رفاه جهت پيگيري عاجل ايشان در اين خصوص را در پي داشته است .
      شايان ذكر است دانشگاه علوم پزشكي لرستان از بابت پرداخت اضافه كاري و كارانه در مقايسه با ساير دانشگاهها وضعيت بهتري  داشته است اما با اين حال  معاونت توسعه  دانشگاه در نظر دارد با پيگيري هاي بعدي و راهكارهاي پيش رو بتواند تا حد قابل قبولي از كل كارانه ٣ ماهه چهارم ٩٤ را پرداخت نمايد  كه اين مهم پس از اقدام  در اسرع وقت  اطلاع رساني خواهد گرديد.
      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543336 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints

.

Page created in 2.5982480049133 seconds.
memoryUsage : 6851Kb