پنج شنبه،06 ارديبهشت 1403 English

معاونت توسعه مديريت و منابع انساني

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • ضرورت تقويت دفاتر ارزيابي عملكرد در دانشگاه هاي علوم پزشكي از طريق آموزش
      كد خبر: 7010
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
      تعداد بازديد: 289

      ضرورت تقويت دفاتر ارزيابي عملكرد در دانشگاه هاي علوم پزشكي از طريق آموزش

      مدير كل دفتر بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات تاكيد كرد:

        ضرورت تقويت دفاتر ارزيابي عملكرد در دانشگاه هاي علوم پزشكي از طريق آموزش

       

      مدير كل دفتر بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات در همايش سالانه ادارات بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات دانشگاه هاي علوم پزشكي كشور بر ضرورت تقويت دفاتر ارزيابي عملكرد در دانشگاه هاي علوم پزشكي از طريق آموزش، تاكيد كرد.

      به گزارش پايگاه خبري و اطلاع رساني وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي (وب دا)؛ دكتر سيد سجاد رضوي در همايش سالانه ادارات بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات دانشگاه هاي علوم پزشكي كشور، هدف از برگزاري اين همايش را تبيين جايگاه دفاتر بازرسي با رويكرد مديريت عملكرد و آموزش بيان كرد و گفت: به منظور بهتر شدن فعاليت دفاتر ارزيابي عملكرد، اين دفاتر نياز به آموزش دارند.

      مدير كل دفتر بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات، با تاكيد بر پيشگيري در بازرسي ها، افزود: لازم است بازرسي ها از بخش هايي كه ممكن است در آنجا آغاز فساد اداري باشد، شروع شود تا از بروز چنين مشكلات و فسادهاي اداري پيشگيري شود.

      وي بر خروج بازرسي از وضعيت مچ گيري تاكيد كرد و گفت: لازم است بازرسي ها كاملا با برنامه ريزي، چك ليست مشخص و تحليل مناسب صورت گيرد.

      دكتر رضوي در ادامه، بر ضرورت تقويت دفاتر ارزيابي عملكرد در دانشگاه هاي علوم پزشكي و استفاده از افراد توانمند در اين دفاتر تاكيد كرد و گفت: لازم است ارتباط مستقيم اين دفاتر و روساي دانشگاه ها تقويت شود.

      مدير كل دفتر بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات در بخش ديگري از سخنان خود، از راه اندازي دو نرم افزار پاسخگويي به شكايات و ارزيابي عملكرد خبر داد و گفت: نرم افزار پاسخگويي به شكايات با عنوان مديريت پاسخگويي است كه از دورترين نقاط كشور، مواردي كه ارزيابي نشده و شكايات به تفكيك آموزشي، بهداشتي، درماني و ساير در اين نرم افزار وارد مي شود.

      وي ادامه داد: دومين نرم افزار، نرم افزار ارزيابي عملكرد است كه در ستاد وزارت بهداشت و دانشگاه هاي علوم پزشكي كشور بوده كه نيازي به نيروي انساني براي ثبت در اين نرم افزار نيست و اطلاعات وارد شده توسط كارشناسان با هر عنواني تبديل به شاخص مي شود كه تعداد اين شاخص ها، حدود160 تا 170 شاخص است.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543323 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints

.

Page created in 0.4499180316925 seconds.
memoryUsage : 6864Kb