جمعه،31 فروردين 1403 English

معاونت توسعه مديريت و منابع انساني

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • ارزيابي برنامه ها براي موفقيت دستگاه ها ضروري است
      كد خبر: 7009
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
      تعداد بازديد: 208

      ارزيابي برنامه ها براي موفقيت دستگاه ها ضروري است

      وزير بهداشت در همايش سالانه ادارات بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات دانشگاه هاي علوم پزشكي سراسر كشور:

        ارزيابي برنامه ها براي موفقيت دستگاه ها ضروري است

       

      دكتر هاشمي بر ضرورت توجه به نقش و وظيفه حوزه هاي نظارتي در دستگاههاي دولتي تأكيد كرد و با بيان اينكه هيچ فرد و يا برنامه اي بدون نقص نيست گفت: ارزيابي رفتار و برنامه ها در موفقيت سازمانها ضروري است.

      به گزارش پايگاه خبري و اطلاع رساني وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي (وب دا)، وزير بهداشت در همايش سالانه ادارات بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات دانشگاه هاي علوم پزشكي سراسر كشور و سازمان هاي وابسته كه در ستاد مركزي وزارت بهداشت برگزار شد، با بيان اين مطلب كه در هر مجموعه يا سازمان افراد نقش هاي مختلفي را ايفا مي كنند به نقش هاي مختلف سازمانها از جمله وزارت بهداشت اشاره كرد و گفت در وزارت بهداشت بخشي از افراد در ارتباط با سياست گذاري ايفاي نقش مي كنند كه در واقع اتاق فكر وزارتخانه هستند و مجموعه اي از افراد نيز امور اجرايي را انجام مي دهند.

      دكتر هاشمي با بيان اينكه در سازمانها، مجموعه اي از افراد نيز وظيفه نظارتي برعهده دارند گفت: متأسفانه در بسياري از سازمانها، به جايگاه نظارتي، اهميت داده نمي شود و ضرورت دارد به اين بخش نيز توجه شود.

      وزير بهداشت بر ضرورت رعايت امانتداري بازرسان تأكيد كرد و گفت: نيت ما در وزارت بهداشت خدمت به مردم است نه تخريب و ضايع كردن فرد يا مدير اما متاسفانه پيش تر، بازرسي ها عمدتا تخريبي بود و اثر اصلاحي نداشت.

      وي گفت: اينكه ما ايرانيان به راحتي ديگران را نقد مي كنيم و كمتر به عيب و ايراد فردي خود مي پردازيم شايد ريشه در تاريخ گذشته داشته و به دليل حاكم بودن حكومت ديكتاتوري بر ايران بوده است.

      دكتر هاشمي، بازرسان دانشگاه هاي علوم پزشكي سراسر كشور را نمايندگان وزير در امر نظارت در استان ها و در سطح شهرستان به ويژه در امر نظارت بر اجراي طرح تحول سلامت عنوان كرد و گفت: سعي كنيد كارتان با بخش حراست كه با كار شما قرابت دارد و وظيفه آن پيگيري شكايت ها است تداخل پيدا نكند چرا كه شما به بازرسي عملكرد افراد و برنامه ها مي پردازيد.

      وزير بهداشت در پايان با بيان اينكه دولت يازدهم دو اقدام مهم را در دست اجرا دارد، يادآور شد: يكي از آنها مربوط به موضوع مذاكرات در عرصه سياست خارجي است و ديگري موضوع سلامت است كه به عنوان يكي از مهم ترين برنامه هاي دولت در اولويت قرار دارد و در اين راستا، دولت ساير دستگاه ها را براي كمك به بخش سلامت تشويق مي كند تا مردم جز درد بيماري، رنج و دغدغه ديگري نداشته باشند.

      گفتني است همايش سالانه ادارات بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات دانشگاه هاي علوم پزشكي سراسر كشور با حضوردكتر هاشمي  وزير بهداشت ، دكتر حريرچي قائم مقام وزير ، دكتر امامي رضوي قائم مقام وزير در دانشگاههاي علوم پزشكي، دكتر سيد سجاد رضوي مشاور وزير و مديركل دفتر بازرسي و ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات و مديران كل دفاتر بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات دانشگاه هاي علوم پزشكي سراسر كشور در تالار امام جواد (ع ) ستاد مركزي وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكي برگزار شد.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543311 آخرین به روزرسانی: 30 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints

.

Page created in 4.4001078605652 seconds.
memoryUsage : 8204Kb