يکشنبه،02 ارديبهشت 1403 English

معاونت توسعه مديريت و منابع انساني

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • پرسنل وزارت بهداشت مظلومترين كارمندان دولت
      كد خبر: 6992
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
      تعداد بازديد: 467

      پرسنل وزارت بهداشت مظلومترين كارمندان دولت

        90 درصد از اعتبارات وزارت بهداشت مستقيم صرف مردم شده است/ پرسنل وزارت بهداشت مظلومترين كارمندان دولت

       

      دكتر هاشمي گفت:  همه مديران سلامت كشور نهايت تلاش را براي مراقبت از اعببارات حوزه سلامت ، ارايه خدمت به مردم و ايجاد رضايتمندي در آنان انجام مي دهند.

       

      به  گزارش پايگاه خبري  و اطلاع رساني وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكي (وب دا )؛ وزير بهداشت در مراسم افتتاح بيمارستان غدير سياهكل ضمن بيان اين مطلب گفت: دولت يكي از اولويتهاي مهم خود را بخش سلامت قرار داده است و به سهم خود از برگزيده ملت؛ دكتر روحاني كه همراهي خوبي با اين بخش داشته و خود پيشقراول طرح تحول سلامت بوده است ،ممنون هستيم.

      دكتر هاشمي با بيان اين كه دولت تدبير و اميد به لطف خداوند و حمايتهاي رهبر بزرگوار انقلاب ، در كشور ، آرامش ايجاد كرده است، گفت: در سايه اين آرامش در دل مردم اميد ايجاد شده است و مطمئن هستيم در زمينه سياست خارجي نيز با كمك خداوند، مشكل كشور با عزت و سربلندي حل خواهد شد..

       

      زيرساختهاي بهداشت و درمان در استان گيلان فراهم نشده است

      وزير بهداشت در ادامه با اشاره به اين كه در استان گيلان نيز مانند ديگر استانها زيرساختهاي لازم در حوزه بهداشت و درمان فراهم نشده است، گفت: مراكز بهداشتي و درماني كه  امروز از آنها بهره مند مي شويم مربوط به 50 سال گذشته است و اين استان نيز مانند ساير استانها عقب ماندگيهاي جدي دارد.

       

      راه زيادي براي رضايتمندي كامل مردم در پيش داريم

      دكتر هاشمي با اشاره به اجراي طرح تحول سلامت در كشور خاطرنشان كرد: با اجراي اين طرح هزينه هاي درماني مردم كاهش يافته ، ماندگاري پزشكان در مناطق محروم افزايش يافته و شاهد ارتقاي هتلينگ بيمارستانها ، ماندگاري و مقيمي پزشكان ، رايگان شدن زايمان طبيعي و افزايش دسترسي به دارو بوده ايم اما هنوز براي ايجاد رضايتمندي بيشتر مردم راه زيادي در پيش داريم.

      وزير بهداشت با بيان اين كه كار در حوزه سلامت براي همكاران پزشك و ساير گرههاي غير پزشك بسيار سخت است، گفت: مردم و بيماران در مراكز درماني نياز به توجه و رسيدگي و ارائه  خدمات مطلوب درماني  دارند.

      دكتر هاشمي از كارمندان و پرسنل شريف وزارت بهداشت به عنوان مظلوم ترين كارمندان در دولت جمهوري اسلامي نام برد.

      وزير بهداشت گفت: به رغم تمام حاشيه سازيها در خصوص اعتبارات بخش سلامت، در يك سال و نيم گذشته  از محل درآمدهاي حاصل از 10 درصد هدفمندي يارانه ها كه 4800 ميليارد تومان بوده است و نيز يك درصد ماليات بر ارزش افزوده كه هر دوي آنها متعلق به مردم است تنها  2800 ميليارد تومان به وزارت بهداشت تخصيص يافته است و با اين وجود ، اين همه موجب رضايتمندي مردم شده است و از دولت و مجلس ممنون هستيم .

       

      90 درصد از اعتبارات وزارت بهداشت مستقيم صرف مردم شده است

      دكتر هاشمي تصريح كرد:  90 درصد از اعتبارات تخصيص داده شده به وزارت بهداشت مستقيم صرف مردم شده است و اظهارتي كه در خصوص هزينه كرد اعتبارت در مسيري غير از خدمت به مردم در برخي از رسانه ها مي شود دروغ است.

      وزير بهداشت در توضيح گفت: اكثر معوقات ما در يك سال و نيم گذشته پرداخت شده و هزينه هاي درماني مردم از 37 درصد به 6 درصد در شهرها و 3 درصد در روستاها كاهش يافته است. زايمان طبيعي رايگان شده و هتلينگ بيمارستانها ارتقا يافته ، بنابر اين پولي كه به وزارت بهداشت تخصيص داده شده صرف هزينه هاي درماني مردم شده است.

       

      مراقبت و صرفه جويي در هزينه كرد اعتبارات

      دكتر هاشمي تصريح كرد: صرفه جويي براي نحوه هزينه كرد حتي يك ريال اين اعتبارات كه متعلق به همه مردم است بارها و بارها مورد تاكيد قرار گرفته و مسئولان سلامت كشور عاشقانه نهايت تلاش را براي مراقبت از بيت المال و ارايه خدمت به مردم و ايجاد رضايتمندي در آنان انجام مي دهند.

      وزير بهداشت يادآور شد خدمت به مردم به خصوص مردم بيمار توفيقي است كه خداوند نصيب همه نمي كند و همه گروهاي پزشكي و غير پزشك كه در مسير خدمت به مردم و بيماران تلاش مي كنند اجر اخروي بسياري خواهند داشت.

      دكتر هاشمي در ادامه از تلاشهاي مسولين استاني و دانشگاهي در افتتاح بيمارستان غدير قدرداني كرد.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543316 آخرین به روزرسانی: 30 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints

.

Page created in 0.65245985984802 seconds.
memoryUsage : 6906Kb