جمعه،07 ارديبهشت 1403 English

معاونت توسعه مديريت و منابع انساني

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • بيست و هفتمين همايش معاونين توسعه مديريت و منابع دانشگاههاي علوم پزشكي كشور
      كد خبر: 6783
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
      تعداد بازديد: 278

      بيست و هفتمين همايش معاونين توسعه مديريت و منابع دانشگاههاي علوم پزشكي كشور

       

       بيست و هفتمين همايش معاونين توسعه مديريت و منابع دانشگاههاي علوم پزشكي كشور عصر روز سه شنبه مورخ 23/10/93 در سالن امام جواد (ع) ستاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي آغاز گرديد.در مراسم افتتاحيه همايش، جناب آقاي دكتر صدرالسادات معاون توسعه مديريت و منابع با تاكيد بر برنامه مداري، موضوع استفاده بهينه از منابع و اعتبارات را يادآوري نمودند و با توجه به محدوديت هاي شديد در تامين نيروي انساني و عدم امكان ادامه روند موجود در جذب و تامين نيروي انساني مورد نياز دانشگاهها، مدلهاي مختلف مشاركت و واگذاري امكانات درماني به بخش خصوصي تشريح و تاكيد نمودند.

       جناب آقاي دكتر هاشمي وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي با حضور در بيست و هفتمين همايش معاونين توسعه مديريت و منابع دانشگاههاي علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني كشور در دانشگاه علوم پزشكي تهران رهنمودهاي ارزنده اي به معاونين توسعه دانشگاهها ارائه فرمودند.

      ايشان ضمن تشكر از كليه همكاران و مسئولين حوزه معاونت توسعه مديريت و منابع در ستاد دانشگاه ها اظهار فرمودند انتظار مي رود كه با حضور مجموعه معاونت توسعه مديريت و منابع وزارتخانه و جمع پر تلاش معاونين توسعه دانشگاههاي علوم پزشكي در آينده شاهد تغييرات بسيار مهم در حوزه توسعه و منابع انساني باشيم. ايشان بر نظم و انضباط، مراقبت دقيق از منابع بر چهارچوب ها و برنامه هاي عملياتي نظام مند تاكيد نمودند.

      وزير محترم تاكيد فرمودند كه اين وزارتخانه يك مجموعه تخصصي و فوق تخصصي است و بايد نعمت خدمت به مردم را به عنوان مهمترين موضوع مد نظر قرار دهد كه انجام آن بيش از هر كاري اهميت دارد و مصداق عمل صالح است.جناب آقاي دكتر هاشمي به حمايت دولت، شخص رئيس جمهور محترم از طرح تحول سلامت اشاره فرمودند.

      جناب آقاي دكتر هاشمي بر كاهش تصدي ها، استفاده از پتانسيل و فرصت ساير بخش ها بويژه بخش خصوصي اشاره نمودند و تاكيد كردند در اين خصوص بايد در چهارچوب يك برنامه اتفاق نظر پيدا كنيم .جناب آقاي دكتر هاشمي ارتباط مناسب بين دانشگاهها بخصوص دانشگاههاي هم جوار و انجام اقدامات هماهنگ و داشتن وحدت رويه را در قالب جلسات و كميسيونهاي مشورتي مستمر و هماهنگي با ستاد تاكيد فرمودند.

      در خاتمه ايشان ضمن تاكيد مجدد بر انضباط اداري و مالي ، صرفه جويي در منابع، فرمودند كه صيانت از حقوق بيماران، مردم و جامعه پزشكي وظيفه همه ماست و بايد با دقت بيش از گذشته به آن توجه نمائيم.
      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543328 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints

.

Page created in 3.9792850017548 seconds.
memoryUsage : 6863Kb