شنبه،11 فروردين 1403 English

معاونت توسعه مديريت و منابع انساني

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • وزير بهداشت: روحاني رييس جمهور سلامت محور است
      كد خبر: 6776
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
      تعداد بازديد: 236

      وزير بهداشت: روحاني رييس جمهور سلامت محور است

      تهران - ايرنا - وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي با بيان اين كه رييس جمهوري در اجراي طرح تحول سلامت و بيمه همگاني مصمم است، گفت: مي توانيم آقاي دكتر روحاني را رييس جمهور سلامت محور بناميم.

       

      به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، «حسن قاضي زاده هاشمي» دوشنبه 22 دي ماه 93 در جشن بيمه همگاني كه با حضور رييس جمهوري در سالن اجلاس سران برگزار شد، افزود: خوشحاليم كه توجه ويژه اي به سلامت و امور مردم در دولت تدبير و اميد وجود دارد و خوشحاليم كه امروز جشن بيمه شدن مردم ايران را در اين دولت برگزار مي كنيم.

      وي ادامه داد: طرح تحول سلامت آغازي براي دسترسي همه ايرانيان و ايجاد عدالت در حوزه سلامت است كه اميدواريم با شدت و جديت بيشتري تعقيب شود. وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي تصريح كرد: بديهي است كه طرح تحول سلامت بدون داشتن بيمه هاي سلامت موفق نيستند و اميدواريم شاهد حضور بيمه هاي موفق هم در پايه و هم در امر سلامت باشيم تا مردم را همراهي كنند.

      وي از وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي به خاطر همراهي در اجراي طرح تحول سلامت تشكر كرد و افزود: اميدواريم در ادامه مسير از همراهي همه عزيزان بهره مند باشيم و اين بيمه است كه مي تواند مشكلات درمان و سلامت را حل و فصل كند. به گزارش ايرنا، به گفته مسوولان بيمه سلامت از ابتداي آغاز ثبت نام كه از ارديبهشت ماه سال 93 آغاز شد تا كنون 9 ميليون نفر در سامانه اميد كه مربوط به بيمه همگاني است ثبت نام كرده اند و براي 8 ميليون و يك نفر از آنها دفترچه بيمه سلامت صادر شده است.

       

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543263 آخرین به روزرسانی: 08 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints

.

Page created in 0.87689590454102 seconds.
memoryUsage : 6848Kb