جمعه،10 فروردين 1403 English

معاونت توسعه مديريت و منابع انساني

Lorestan
University of Medical Sciences


   
    • نشست معاونت توسعه با شبكه بهداشت و درمان شهرستان بروجرد
      كد خبر: 6550
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
      تعداد بازديد: 462

      نشست معاونت توسعه با شبكه بهداشت و درمان شهرستان بروجرد

       

      يكشنبه 11 آبان ماه 93

      در اين نشست يك روزه كه در آن معاون توسعه دانشگاه ، رؤساي حوزه هاي مديريتي معاونت توسعه ، رئيس شبكه و مركز بهداشت ، رؤساي بيمارستان هاي امام (ره) و شهيد چمران و همچنين جمعي از مسئولين شبكه مذكور نيز حضور داشتند ، وضعيت موجود شبكه ، مسايل و مشكلات و همچنين ظرفيت و توان بالقوه شهرستان بروجرد از منظر بهداشت و درمان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .
      در ابتداي نشست آقاي دكتر دريك معاونت توسعه دانشگاه ضمن عرض تسليت به مناسبت فرارسيدن سالروز تاسوعا و عاشوراي حسيني ، از روز عاشورا بعنوان تجلي درگيري حق و باطل و روز فداكاري و جانبازي در راه دين و عقيده نام برده و اظهار اميدواري كردند كه خداوند منان همگي را ضمن عاقبت بخيري در زمره ياران و پيروان حضرت امام حسين (ع) قرار دهد. 
      ايشان در ادامه نشست با برشمردن پتانسيل هاي فراواني كه در شهرستان بروجرد وجود دارد عنوان نمودند كه نگرش و تفكر مديريت ارشد دانشگاه در ارتباط با فعاليت هاي بهداشتي درماني در سطح استان كلان نگر بوده كه در اين ميان شهرستان بروجرد بواسطه داشتن شرايط مساعد از جايگاه ويژه اي برخوردار مي باشد .
      معاون توسعه دانشگاه از وجود خيرين سلامت در شهرستان بروجرد بعنوان يكي از فاكتور هاي بسيار مهم در اين شهرستان نام برده و اعلام نمودند كه خوشبختانه اين عزيزان در طي دوساله اخير همكاري بسيار تنگاتنگي را در اجراي طرح هاي بهداشتي درماني با دانشگاه بعمل آورده اند. 
      در ادامه ، حاضرين در نشست به مدت چندين ساعت به بحث و تبادل نظر در خصوص موضوعاتي همچون امور مالي ، بودجه و اعتبارات ، منابع انساني ، تجهيزات و منابع فيزيكي ، امور IT و ارتقاء سطح نرم افزاري و سخت افزاري شبكه و همچنين امورحقوقي پرداخته و در اين راستا تصميماتي نيز اتخاذ گرديد. 
      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543263 آخرین به روزرسانی: 08 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints

.

Page created in 0.59831714630127 seconds.
memoryUsage : 6862Kb